Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Jag har nog fastnat på "vårkänslor"...

Av Anna - 29 april 2010 22:06

Det känns som jag är svältfödd på ljus, blommor, vår och värma efter vintern... Jag vill bara jobba med blombilder, de är de som inspirerar mig just nu! Men då får det bli så, eftersom jag verkligen längtat efter ljuset och våren,så här kommer lite äppelblommor!!

      

Rosa glansigt papper kommer från LuxuryPack DCWV och blommor från YouDo och Prima. Bokstäverna är från Reprint och det vackra blompappret är från Webster.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 16 maj 2010 18:53

Har varit iväg en vecka och hälsat på släktingar och nu kliade det så i skaparfingrarna att trädgården helt enkelt fick vänta! Det blev några kort, här är ett par av dem. Testade lite andra vikningar. Papper från Webster på det svarta kortet och det ...

Av Anna - 10 maj 2010 19:16

Tusse fick bli föremålet för en scrapsida i helgen, massor av pearlmaker både i bakgrunden och som dekoration. Det är kul att faktiskt måla med pearlmaker också för att få en shimmerlook, då behöver man inga mister. Enkel layout , men ganska kul där ...

Av Anna - 25 april 2010 20:22

Jag har äntligen städat klart och flyttat in i mitt nya scraprum i källaren, det har tagit nästan 2 veckor att få det klart och nu är jag äntligen på plats! SUPER!!!! De första alstrena blev inte så avancerade, men nu har jag i alla fall fått allt på...

Av Anna - 9 april 2010 20:51

 Bestämde mig för att INTE se på Så ska det låta som alla andra gör, utan sitta och jobba en stund vid datorn. Bland anant ladda ner bilder från kameran som jag borde gjort för ett tag sedan. Gjorde ett par layouter i veckan för att fira våren!!!! Fi...

Av Anna - 5 april 2010 22:19

Såg att Papperssvalan hade flätat en så fin korg på hennes blogg ( http://papperssvalan.bloggplatsen.se/ ) och kom ihåg att jag brukade göra såna när jag var yngre också, fast i nån sorts bast. Var bara tvungen att prova igen, utan egentligen mycket ...

Ovido - Quiz & Flashcards